شركت ساختماني در اصفهان

شركت طراحي داخلي-شركت ساختماني در اصفهان ارائه كننده فعاليت هاي متنوع معماري و طراحي

شركت ساختماني در اصفهان

۱۱ بازديد ۰ نظر

شركت ساختماني در اصفهان

شركت ساختماني در اصفهان-معماري بيونيك به عنوان يكي ازعلوم پيشرو در دنياي امروز معرفي گرديده است. دستيابي به ذهنيت ارگانيك و بيونيك يكي از مهمترين دستآوردهاي قرن بيستم بوده است. بيونيك دانشي است كه به بررسي نظام طبيعت و الهام گيري از رفتارها و ارتباطات گوناگون موجود در آن مي پردازد. با توجه به اينكه طبيعت امروز حاصل قرن ها تكامل است لذا اين شرايط را براي ما فراهم آورده تا از اين فرايند تكامل الگوبرداري نماييم. مهندسين مي توانند با الگوبرداري و تلفيق طبيعت با معماري و تكنيك هاي فني، پاسخگوي نيازهاي اساسي انسان امروز و آينده باشند. ره آورد اين تلفيق، بيونيك كه تركيبي از دو واژه بيولوژي و تكنيك است را تعريف مي كند. درواقع بيونيك دانشي است كه مسايل فني را از راه هاي زيست شناختي حل مي نمايد. معماران اين عرصه با بهره گيري از خلاقيت بالا و چشمان تيزبين و شناخت سيستم و ساختار طبيعت و استفاده درست و به جا از آن، اقدام به طراحي و خلق آثاري بي بديل مي نمايند.

 شركت ساختماني در اصفهان

طراحان بيونيك براي استفاده و تقليد از فرم هاي طبيعي تاكنون دو شيوه را به كار مي برند.

در شيوه اول هدف طراح تقليد از ظاهر خارجي فرم هاي طبيعي است كه در اين صورت ساختمان ها بازتابي از زيبايي ظاهري موجود در طبيعت و محيط اطراف خواهند بود.

شيوه دوم آن كه طراح با نگاهي نو به سازه شركت ساختماني در اصفهان و با تفكر در روابط و ساختارهاي دروني و بيروني موجود در طبيعت، تناسبات اجزاء و پيكره ها و الگوهاي حركتي اقدام به خلق طرح ها و آثار كاربردي و نوين مي نمايد. بهتر است بگوييم ارتباطات حاكم بر آفرينش و هندسه آن شبيه سازي و پياده سازي مي شود.

 

آشنايي با معماري بيونيك باعث تغيير در نگرش به معماري مي گردد. پيشگامان اين عرصه نقطه قوت و تمركز اين معماري را در استفاده به جا از مواردي در طبيعت مي دانند كه موجب پايداري بيشتر بناها و ايجاد تنوع و آرامش در محيط زندگي مي شود. روح بخشيدن به ساختمان يكي از تمايلات اصلي معماري بيونيك است و برترين ويژگي يك ساختمان توانائي القاي زنده بودن آن است..

 

آنچه معماران بيونيك را سرآمد معماران معاصر ساخته است جريان «روح زندگي» درطرح و سازه هاي آنهاست.

 

شركت ساختماني در اصفهان در معماري اصيل ايراني احترام به طبيعت و استفاده صحيح از آن، دليل ماندگاري ابنيه بوده است كه در گذر زمان به دست فراموشي سپرده شده است ولي خوشبختانه در چند سال اخير فعاليت در اين زمينه بصورت پژوهشي و دانشگاهي آغاز گرديده و اكنون معماري ايران با فراگيري و بهره جويي از اين دانش بار ديگر با طبيعت آشتي خواهد كرد و استحكام، كارآمدي، زيبايي، نشاط و سرزندگي آن را در معماري ما به جريان خواهد انداخت. مي بايست گامي موثر در مسير ساخت و پيشرفت ايران عزيزمان برداشت و اين مهم تنها با شناخت و به كارگيري جديدترين علوم معماري محقق خواهد گرديد.

 

در راستاي اين امر شركت فرين انديشه ماندگار افتخار دارد با اتكا بر اين دانش روز دنيا و با ارتباط و همكاري با اساتيد و دانشگاه هاي معتبر خارجي ِ فعال در عرصه معماري بيونيك، مشغول به فعاليت و ارايه خدمات در زمينه طراحي سازه و طراحي معماري بر پايه فرم بيونيك به علاقه مندان بهره مندي از اين معماري نوين جهاني در ايران ميباشد.

 شركت ساختماني در اصفهان


شركت ساختماني در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.