شركت معماري در اصفهان

شركت طراحي داخلي-شركت ساختماني در اصفهان ارائه كننده فعاليت هاي متنوع معماري و طراحي

شركت معماري در اصفهان

۵۷ بازديد ۰ نظر

شركت معماري در اصفهان

شركت فني مهندسي فرين انديشه ماندگار با كادري مجرب و متشكل از افراد متخصص و خبره افتخار دارد فعاليت هاي متنوع عمراني، تجاري و تحقيقاتي را با به خدمت گرفتن دانش هاي نوين دنيا و بهره مندي از توان قوي مهندسي به انجام رساند. اين شركت با هدف ارائه حرفه اي ترين خدمات در زمينه طراحي، محاسبات و اجراي پروژه هاي خرد و كلان با به كارگيري علوم و تكنولوژي هاي بروز و خلق آثاري بديع با در نظر گرفتن بهينه سازي (وقت و هزينهٔ ) كارفرما شروع به فعاليت كرده است.

به منظور دستيابي به اين اهداف مجموعه اي از كارشناسان خبره و با سابقه اين حرفه كه در شركتها و عرصه هاي گوناگون فعاليت داشته و كسب تجربه نموده اند در اينجا گرد هم آمده اند. پرسنل و كادر اجرايي اين شركت داراي تجربه چندين ساله در صنعت ساختمان وسابقه حضور در شركتهاي فعال و بزرگ عمراني هستند كه در حال حاضر تحت نام گروه مهندسي فرين انديشه ماندگار ارائه خدمات مي كنند.

در آتليه معماري شركت در راستاي طراحي محيطهاي مسكوني، اداري، تجاري، صنعتي، نمايشگاهي و غيره، طراحي همزمان ايده و كانسپت، مديريت رنگ و نور، بهينه سازي فضاهاي كوچك، ارزيابي عناصر طبيعي موقعيت مكان، تحليل هاي اقليمي، هماهنگي طرح و سازه با طبيعت (معماري بيونيك) و در نهايت اجرايي كردن طرح ها انجام مي پذيرد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.